Telekommunikációs rendszerek és

telefondíj elszámoló rendszer

 

Telefonalközponti rendszereink

Az Alcatel telefonalközpont berendezései egyetlen rendszerben kezelik az internetes, a hang- és az adatforgalmat, így rendkívül egyszerű a használatuk, a telepítésük és a karbantartásuk. A rendszerek előre megadott beállításokkal dolgoznak, és fokozott megbízhatósággal jellemezhetőek.
A rendszerek által biztosított szolgáltatások:

  • integrált számítógépes telefontechnológia (VoIP),
  • híváskezelés (beépített személyi asszisztens és hangposta)
  • helyszíni mobilitás (DECT)
  • biztonságos és megosztott internet elérés
  • e-mail kiszolgáló
  • helyi hálózati (LAN) infrastruktúra és szolgáltatások

A termékeink modulárisak és rugalmasak, így a rendszert teljes mértékben az Ön egyéni igényeinek megfelelően alakítjuk ki, és az üzlet növekedésével, szükség szerint, bármikor megváltoztathatjuk. A moduláris felépítés és a szoftverkulcsok által alkotott rendszer mindig az igényeknek leginkább megfelelő szolgáltatásokat nyújtja, függetlenül a vállalat fejlődési irányától.

Az alközponti rendszerekhez Alcatel analóg, digitális, IP, illetve DECT készülékek szállítását, beszerzését is vállaljuk.

Meglévő telefonalközponti rendszerek karbantartása, illetve üzemeltetése is szerepel szolgáltatási portfóliónkon.

Mikrohullámú, optikai és strukturált kábelezési hálózatok tervezése, kivitelezése

A telekommunikációs igények (Internet, IP TV) robbanásával a gyengeáramú hálózatok megvalósításának fontossága megnőtt. Így az informatikai adat és videójel továbbításának igénye a kis- és középvállalkozások versenyképességének növelése miatt már nem nagyvállalati kiváltság.
Szakmai ismeretünkkel, és a kivitelezéshez szükséges műszaki feltételek meglétével biztosítjuk Önnek a legmodernebb hálózati megoldások tervezését és kivitelezését, minősített rendszer elemek felhasználásával: Nexans, Krone, CISCO, 3COM.

Gyors és hatékony vállalati telefondíj elszámoló rendszer

A vállalati telekommunikációs kiadások jelentős részét teszi ki a telefonköltség. De honnan tudhatjuk, hogy csak és kizárólag az üzleti célú telefonhívások után fizetünk?
Az adózási szabályok értelmében a magáncélú telefonbeszélgetések után a munkáltatónak járulékfizetési kötelezettségei vannak, ennek az új szabályozásnak köszönhetően komoly költségekkel kell szembesülnie azon cégeknek, akik nem szabályozzák körültekintően a telefonhasználatot.

A megoldás a magánhívások elkülönítése a többi hívástól. Mégis hogyan tehető ez meg?
A válasz a Taxawin!
A Taxawin vállalati telefondíj elszámoló rendszer, melynek segítségével a magán- és az üzleti hívások hatékonyan elkülöníthetők, részletes, illetve összesített kimutatások készíthetők egy adott mellékre, fővonalra, személyi- vagy témakódra, és szervezeti egységre vonatkozóan. Az így kiválogatott magánhívások díjai korrekt arányban oszthatók el a dolgozók között.

Többet szeretne megtudni? 

Kattintson!